Gradska uprava za zaštitu životne sredine trenutno planira na koji način da podeli ukupno osam miliona dinara građanima u vidu subvencije za kupovinu bicikala.
Bolje da se ulozi u pravljenje staze od zaustavne trake koja se NE koristi na Mostu Slobode da omoguce odlazak bajsom do grada kamenicanima i odlazak novosađanima do Kamenickog Parka da nas panduri ne love i ne kaznjavaju...za bajk se pare nađu,svakako ce da padne neka zloupotreba.
Ne može, ja bih recimo svoj bicikl sam servisirao, jer imam svoj alat i iskustva u tome i nemam poverenja u novosadske "majstore" za bicikl. Doduše meni ni ne treba subvencija, već sam kupio bicikl i preporodio se, ali održavam biciklove svojim drugarima gratis na taj način podržavam biciklizam u gradu.
Kakav servis ja nekom da platim.Radim to bolje od priucenih majstora.Imam prastari bicikl koji vozim godinama , vozim ga svaki dan I leti I zimi. Nije mu izgled bas neki zbog starosti al ga barem lopovi ne diraju.
Trosenje para na subvencije za bicikle je cisto ulizivanje i TOTALNO bezpotrebno.... toliko precih stvari ima, toliko gladnih ili bolesnih i mi dajemo subvencije na bicikle....da coek neveruje...
Posle gradonacelnikovog novog voznog parka od miliona evra sad treba i ove na velosipedima da placam isto? Uplatite teretanu, a ako nemate para idite na trcanje, na fudbal, basket, ima mali milion opcija za zdrav zivot i redovno vezbanje a da ih ne moramo svi placati, a i ovi biciklisti sto voze voze malo jace od brzine pesaka, tako da im i nije neka vezba, bolje na nove filtere smrdljivih fabrika da ode novac, taj smog udisemo svi, a ne na prevozna sredstva od pre 100+ godina.
uvesti par jednostavnih pravila.
1) jedna subvencija po jednom vozacu
2) vozilo bi svakako trebalo biti kupljeno na teritoriji grada kako bi se na taj nacin podrzala infrastruktura oko LEGALNE kupo-prodaje i pruzanja usluge servisiranja bicikala
(dakle nista kradeno, svercovano, itd).
3) svaka registrovana prodavnica u gradu bi trebala imati mogucnost pristupanja subvencijama
4) dobar mehanizam da se osigura da ce bicikli biti korisceni po gradu, jeste da kupac "popust" dobija nazad u keshu tek kada bicikli dovede na prvi servis posle 6-12meseci, ili jos bolje umesto para da dobija nekoliko velikih servisa u nekom narednom duzem periodu
5) prodavac bi imao obavezu cuvanja racuna i dokumentacije o samom biciklu dok bi licni podaci kupca ostali poverljivi
Neka dobije onaj ko se izborio da ovo dodje do usiju ljudi u stolicama,dali su najveci doprinos razvoju bicikla kao prevoznog sredsva u novom sadu!!!svaka im cast
Predlazem da subvencije dobijaju oni koji sakupe 10 sigurnih glasova za pravu stranku. Tako radi vecina tih subvencija i ulaganja u sport, kulturu i ostalo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad pravi plan kako da se Novosađanima podele subvencije za kupovinu bicikala
Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs
Novi Sad
•22.02.2021.
•08:52 > 10:29
Komentari 18
vesna
Milan
Bojan
Pazi ja isto teram bajs kod majstora, ali ako ti je sitna opravka "ćerdanje mentalnih resursa", onda ih stvarno nemaš mnogo.
/
zbog ove subvencije ce otici zelenilo na futoskom putu a dobicete parking mesta
Zika
Malo sutra
Milica
Shimmy
mile
Detelinarac
JOJ
x
bolje da su sredstva iskorištena za sanaciju postojećih i gradnju novih biciklističkih staza.
Shimmy
1) jedna subvencija po jednom vozacu
2) vozilo bi svakako trebalo biti kupljeno na teritoriji grada kako bi se na taj nacin podrzala infrastruktura oko LEGALNE kupo-prodaje i pruzanja usluge servisiranja bicikala
(dakle nista kradeno, svercovano, itd).
3) svaka registrovana prodavnica u gradu bi trebala imati mogucnost pristupanja subvencijama
4) dobar mehanizam da se osigura da ce bicikli biti korisceni po gradu, jeste da kupac "popust" dobija nazad u keshu tek kada bicikli dovede na prvi servis posle 6-12meseci, ili jos bolje umesto para da dobija nekoliko velikih servisa u nekom narednom duzem periodu
5) prodavac bi imao obavezu cuvanja racuna i dokumentacije o samom biciklu dok bi licni podaci kupca ostali poverljivi
Milica
Zzeljko
Mirko
neka hvala
Kiki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H